zaterdag 5 mei 2012

LO Met cardstock!

Ik heb een LO gemaakt met cardstock. Misschien heb je 'em al gezien op het blog van Love Scrapping & More, maar ik vind het leuk om deze LO met onze grote Bonte Specht ook hier te laten zien. Zo leuk om alleen met cardstock te werken en er diepte en relief in te krijgen met bijvoorbeeld 3D tape en embossingfolders.

Ik heb de ondergrond bemist met perfect pearl mist copper en voor de rest met distress cardstock gewerkt wat je ook mooi op kunt schuren voor een mooi shabby effect.
Hieronder nog wat detailfoto's.



Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige lO geworden, en bij deze vogels is het zo wie zo moeilijk om een design papier bij te zoeken. Je hebt het prima gedaan meis !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zie ik de details nog mooier, vooral dat opgeschuurde effect op de lange strook. Ja hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Alida. Mooi met die opgeschuurde stukken.
    Heb je het "metalen" effect op de okergele en rode stukjes zelf gemaakt of is dat een embossingfolder (die dan wel erg leuk is)?
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is een embossingfolder van Tim Holtz, leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!