zaterdag 2 juni 2012

2 Canvas kaartjes

In een kaartenblad zag ik een ideetje om een canvasje te maken en dat als kaartje op te sturen. Zo leuk om te maken en ik denk ook leuk om te ontvangen.
Ik heb er onlangs 2 gemaakt en die zijn allebei gepost, dus ze mogen nu op mijn blog om ze met jullie te delen.

De 1e heb ik gemaakt voor een 5 jarige huwelijksdag.
De ondergrond heb ik bewerkt met gesso en daarna met de distress stains in verschillende kleuren. Achtergrondstempel erop, vlinder gekleurd in dezellfde kleuren als de achtergrond. Pennetje van Tim Holtz erop, zo leuk als lijfje en een kantje erlangs en je hebt een schattig en romantisch kaartje/canvasje.

De 2e is verstuurd omdat vrienden zijn verhuisd.
Ook hier de ondergrond met gesso en distress stains bewerkt. Afgewerkt met jute en grungebord embellisments. Die heb ik ook gekleurd met de stains.

Achter beide canvasjes zit een kantje om 'em op te kunnen hangen.
Nou, dat was het weer voor nu. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en een berichtje lees ik dan ook weer graag.

4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk zeg om een canvasje als kaart te gebruiken. Ik vind ze allebei prachtig !De bovenste in romantische kleuren en de onderste lekker stoer. Super !
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Alida, en weer die mooie vlinder met pennetjes, echt jouw handels merk:-). Heel leuk ook om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Coby dat is inderdaad leuk om te krijgen ;-)
    De bovenste staat hier thuis te pronken, zo mooi om weer een creatie van Alida in huis te hebben :-)
    De tweede is ook super mooi, lekker stoer en mooi zo met die sleutel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen. Ik lees dat de ene ontvanger er erg blij mee is, en dat kan ik me goed voor stellen.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!