woensdag 11 juli 2012

Kaartjes!

Ik heb het kaartjes maken ook een beetje ontdekt.
De afgelopen periode heb ik nog een aantal kaartjes gemaakt van restjes papier.
Een kaartje van het mooie papier van Pion for Mother in combinatie met de stempels van Graphic 45.

En nog 2 Pion kaartjes.


Voor de binnenkant heb ik het restje gebruikt wat ik uit de stans heb gehaald.

In augustus zijn er weer de knotsgekke kaarten en scrapdagen en voor een wedstrijd 'de groeten uit' heb ik dit kaartje gestempeld.
En nog wat details.

De vlinder met lieve groetjes heb ik gevuld met glossy accents. Het fototoestel is bewerkt met crackle paint rock candy en later gekleurd met de distress stains.

En ik heb 2 landschapjes proberen te maken met encaustic wax, dat is ook ontzetend leuk om te doen en er mee te werken.


Ik ben benieuwd naar je reactie en ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat, die lees ik graag.

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes! NY mocht niet ontbreken, het fototoestel heb je mooi gemaakt! het eerste kaartje es ook super mooi. En dan die landschapjes, heel kunstig, ben bang dat ik dat tcoh graag voor mijn verjaardag vraag!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi, Alida.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt Alida en allemaal zo verschillend. Je landschapjes zijn prima gelukt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan, vooral de laatste trok heeeel erg mijn aandacht. Een vraag: je hebt heeeeel veel stempels (?!) en je hebt nog nooit eerder kaartjes gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes Alida en je landschapjes zijn schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer lekker aan de gang geweest Alida.
    Super kaartjes zijn het weer.
    En die landschapjes zijn prachtig gelukt, erg mooi ook met die vogels erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten, leuke stempels!
    fijn weekend, groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!