dinsdag 14 augustus 2012

Challenge "Favorite Technique"!

Op het blog van Simon Says Stamp and Show is de uitdaging om iets te plaatsen met je techniek die op dit moment favoriet is. Uiteraard ben ik aan de gang gegaan met mijn flesjes dylusions ink spray en heb ik dit kaartje gemaakt.
De ondergrond is gekleurd met verschillende kleuren dylusions ink spray en waterdruppels, de ruitjes zijn gemaakt met behulp van een stencil en gesso. De border aan de rechterkant heb ik ook met een stencil gemaakt en die is gekleurd met rode dylusions ink spray.
Ik heb het geheel afgemaakt met Art Journey stempels en de tekst is van Ranger/dylusions. Het meisje heb ik op de huid wat gebleekt met water en voor de rest nog wat ingekleurd met distress markers.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kaart!
    Mooie stempels en prachtige kleuren.
    Helemaal verslaafd aan de dylusions?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie uitwerking Alida, leuke stempel zeg :-)Top zijn die templates en Gesso he, verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat is je kaart mooi geworden.
    Het is zo leuk werden met de stencils, ik ben er ook gek op.
    De stempel van het paraplu meisje staat nog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card! Wonderful background colors and stamping, gesso, etc. Nicely done. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!