donderdag 30 augustus 2012

Kliederen met dylusions ink spray!

Oh wat is dat toch heerlijk spul die dylusions inkten. Ik heb er weer 2 projectjes mee gemaakt. Mijn schoonzusje wordt volgende week 50 (en gelukkig ze blogt niet) en daar heb ik een canvas voor gemaakt.
Met gesso heb ik de ruitjes gemaakt en met zwarte stazon de swirls en de tekst gestempeld.
De roosjes heb ik een laagje gegeven met perfect pearls mist copper. Hieronder nog wat details.




Ik heb een abonnement genomen op het geweldig inspirerende blad scrap 365 en daar een ordner voor gescrapt. De ordner eerst voorbewerkt met gesso en daarna ingesprayd met dylusions ink spray. Esther heeft er een foto reportage van gemaakt (een soort stap voor stap beschrijving) en daar ga ik natuurlijk nog een keer een miniboekje van scrappen.
De letters zijn van foam en die heb ik gekleurd met alcohol inkt. De stempels zijn weer met stazon gezet en gekleurd met de distress markers.



Ik vind het 2 mooie projecten geworden en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Bedankt voor het kijken en leuk als je een berichtje achterlaat.

2 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk canvas voor je schoonzusje, daar zal ze vast erg blij mee zijn.
    De ordner is prachtig geworden, leuk dat Esther er foto's van heeft genomen, ik ben benieuwd naar het boekje.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf Alida! Wauw gewoon. En die map is ook al zo mooi afgemaakt. Mooi afgemaakt met stempels!
    Wat ben je toch heerlijk op dreef met die Dylusions inkt, morgen ga ik er eens mee aan het proberen.
    En toch jammer hoor, zeggen dat ik foto's heb gemaakt en er niet gewoon 1 laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!