zondag 30 september 2012

ATC tjes van de maand september!

De maand september was weer een productieve ATC maand, de vakanties voorbij en overal weer volop swaps waar ik aan mee heb gedaan.
Bij Love Scrapping & More was het thema paars, ik heb met encaustic wax een paarse bloem gemaakt.

De Craftorij had deze maand het thema tropisch, een lastige vond ik zelf om te maken en te bedenken. Ik heb gestempeld met distress ink en het zand is gemaakt met sneeuw wat ik met distress ink een zandkleur heb gegeven.

Bij Scrapfever stond september, net als het weer,  in het teken van de herfst, met encaustic wax heb ik een herfstig tafereeltje gemaakt.
De Dutch ATC group had als thema, zon, dat was niet zo'n heel moeilijke om wat op te maken. Gestempeld met stazon en gekleurd met de distress markers.
Doreth wilde graag natuur op de ATC zien en tja daar leent encaustic wax zich heel mooi voor.
En als laatste bij het SA forum had Wendy een swap uitgeschreven met als thema postzegels. Voor de ondergrond heb ik postzegelpapier genomen en deze bewerkt met gesso en daarna gekleurd met distress ink. Een postzegel erop en met goud embossingpoeder een stempel eroverheen. Een gewone postzegelstempel, de randjes gedistresst en aangezet met walnut stain.
Zo leuk weer om al deze ATC tjes te maken en te ontvangen. Ik heb er alweer een aantal terug en er zijn nog een paar ruilvloppen onderweg. Ik verheug met alweer op de volgende maand.

4 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een prachtige ATC's, de bovenste is mijn favoriet, wat een prachtige kleuren. Heel knap gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Alida, ik vind de paarse bloem er uitspringen, wat is die mooi geworden en nee ik heb de wax NOG niet gekocht:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Alida, en wat ben je heerlijk op dreef met die wax. Vind je tropische atctje ook erg mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie atctjes Alida, ben blij dat ik de paarse van je heb. Nu weet ik ook weer waarom ik ooit encautic heb aangeschaft. Je kunt er zoveel mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!