maandag 24 september 2012

Dylusions!

Gisteren weer even heerlijk zitten kliederen met mijn kleuren dylusions ink spray. Ik moest een A4 maken voor een collega die afscheid gaat nemen en daar leent de dylusions ink spray zich als ondergrond natuurlijk goed voor.
In het midden zit een bladzijde uit een oud woordenboek (woorden met een E, mijn collega heet Elisabeth). Om de tekst niet zo op te laten vallen heb ik die bewerkt met gesso. Laten drogen en daarna heerlijk aan het sprayen geweest met een aantal verschillende felle kleuren. Toen het droog was heb ik de stenen mal met gesso ingesmeerd en laten drogen.
Met verschillende malletjes en distress inkt nog wat kleine effecten gemaakt. Ik vond de wolkjes niet zo opvallen en dus heb ik er ook nog een paar uit cardstock geknipt en met 3D opgeplakt. De tekst is van een stempellap van Art Specially en die is geembost met zwarte wow.
Tot slot de typemachine uit chipbord gestanst en met zwarte paintdabber bewerkt en weer licht opgeschuurd en met walnut stain aangezet. Tekst gestempeld op kraft.
Mijn eigen foto gemat op cardstock en met 3D opgeplakt en zo ligt er een heel persoonlijk afscheids A4.
Ik hoop dat Elisabeth er blij mee is en ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Leuk als je een berichtje achterlaat.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Alida !!! Wat zijn een toch een mooie kleuren die Dylusions inktsprays.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie pagina Alida en zeker erg persoonlijk. Ik denk dat Elisabeth hier wel blij mee is. Volgens mij stuitert ze van blijdschap van haar stoel bij het zien van al die mooie vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Alida, geweldig! Je stapt straks helemaal over naar de art journey,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Subliem gewoon, hier gaat ze wel echt blij mee zijn. Prachtige kleuren, heel sfeervol.
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!