vrijdag 14 september 2012

Fly Away!

De challenge deze maand bij Art Journey heeft als thema Wings. Ik heb een kaartje met een gouden randje en wings gemaakt.
De ondergrond heb ik bewerkt met verschillende kleuren distress stain, waaronder de picket fence en een metalic stain. Dat geeft een hele mooie achtergrond.
De boom is van Art Journey en ook het lijfje van de vlinder en de tekst. De tekst heb ik met goud geembost.
De vlinder is van grungebord uit een pakket van Tim Holtz. Ook de vlinder is gekleurd met de stains en daarna heb ik met goud de verdikking geembost. De kleine vlinder is van Prima, ik kon nergens een vlinder vinden in mijn Art Journey stempels. Misschien een idee voor een nieuwe sheet van Art Journey?
Het geheel gemat op bruin cardstock en op een gouden kaartje geplakt. Bedankt voor het kijken en ik vind het altijd leuk om een reactie te lezen.

10 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart, mooie achtergrond en vlinder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaart is het geworden Alida.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een pracht van een kaart van gemaakt !
    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty. Zo'n mooie kleuren en technieken.
    Prachtig. Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! De metallic stains zullen in 't echt NOG mooier zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je prachtige kaartjes zeg, deze vind ik alvast supper, ik heb nog even op je blog rond gekeken en wil je volger worden , je maakt heel mooie zaken!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi dat goud-geƫmbostte! En een hele mooie vlinder gebruikt... Die metallic stains vind ik naast de Picket Fence de beste. Hier krijg jij er ook weer zo'n mooi resultaat mee. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige achtergrond! Het is een supermooie kaart geworden. Bedankt voor het meedoen met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!