donderdag 18 oktober 2012

Jaaroverzicht september 2012!

Voor de maand september ben ik weer heerlijk aan het kliederen geweest met de dylusions ink spray.
Het was een beetje lastig om de spread recht op mijn blog te krijgen, vandaar het onderschrift met de maand.
De basis is zoals in alle maanden kraft cardstock, hierop ben ik lekker bezig geweest met de dylusions inkten. Ik heb geprobeerd om wat kleuren te zoeken die ook in de foto's zitten. Met distress ink en verschillende templates heb ik de rand en wat details gemaakt. De journaling zit op een tag achter een foto.
Zoals jullie zien een maand met een hoog beursgehalte, slecht voor de portemonnee, maar wel ontzettend leuk.

4 opmerkingen:


  1. Mooi Alida, duitsland bepakt en bezakt met Esther of was het Hardenberg, haha. En ook naar Poephoofd geweest, is een leuke voorstelling he? Ja echte schatten deze herinneringen

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo de highlights van de maand september vast te leggen, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig om zo je herinneringen vast te leggen ! Mooooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is lekker fleurig. Is nu alles weer een beetje beter met je portemonnee? :-)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!