vrijdag 5 oktober 2012

Kerstkaartje & Kersttag!

Ik had nog wat restjes liggen van mijn 1e designteampakketje van ScrapPlezier en daar heb ik nog een kerstkaartje en een kersttag van gemaakt.
Op het blog van ScrapPlezier leg ik uit hoe ik ze heb gemaakt. Hieronder nog wat detailfoto's.
Eerst de kersttag.
 
 
En dan nu het  kerstkaartje.





Ik blijf het lastig vinden om kaartjes te maken en dan helemaal kerstkaartjes, maar het is toch wel handig om van je restjes papier af te komen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, bedankt voor het kijken en een berichtje lees ik graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje en mooie tag. Zo raak je je restjes wel kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Alida, zo'n heerlijke kleuren, echte kerst kleuren, vind ik. Mooi gedaan, zo met de touwtjes en een mooi bloemetje ;-)
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !! Zeker die tag !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tags heb je gemaakt hoor ! en mooi papier zeg,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag het dan lastig vinden, het gaat je heel goed af! Mooi hoor!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart en tag Alida, ik heb ook altijd moeite met het maken van kerstkaartjes en doe het tegenwoordig op een andere manier : één mooie kaart/pagina maken en die als foto af laten drukken. Zo heb je toch iets persoonlijks en het is geen "heilig moeten" meer.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is je toch wel gelukt om er iets moois van te maken.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tag en een mooi kaartje. Ik vind de kleurenstelling prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor iemand die het lastig vindt om kaarten te maken vind ik dit toch een heel aardige poging .
    Ik zou niet nee zeggen als die in mijn brievenbus viel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!