woensdag 7 november 2012

Mixed Media kaart!

Afgelopen weekend ben ik nog heerlijk aan het kliederen geweest met mijn dylusiosn inkten. Mijn vingers zaten er helemaal onder en dit was het resultaat.
De ondergrond is weer met gaas en een stuk uit een oud woordenboek, beetje gesso eroverheen, drogen en daarna kleuren met de dylusions inkten. Als laatste een laagje perfect pearls mist eroverheen voor de mooie parelmoerglans.
De vogeltjes heb ik op ecru gestempeld en gekleurd met de distress markers en met 3D tape opgeplakt.
De bloem is met bruine stazon gestempeld, maar hij kwam niet zo mooi uit de verf, vandaar dat ik de randjes een beetje heb aangezet met een witte pen en er een kleinere bloem op heb geplakt.
De andere 2 zonnebloemen zijn uitgeknipt en gekleurd met de distress markers, een hartje van glossy accents en met 3D tape opgeplakt. De teskt is met bruine stazon gestempeld. De kaart gemat en op een blauwe kaart geplakt.
Ik vind het heerlijk om op deze manier aan een kaartje te werken en ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden?

6 opmerkingen:

  1. Schitterend ! Gave bloemen ! Ik moet ook maar weer eens met mijn Dylusions aan de slag....
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen, prachtige kaart.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart, mooie vogeltjs

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Ik vind de 'mixed media' altijd zo'n mooi effect geven - je achtergrond en bloemen zien er echt super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Alida ! Super achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!