zaterdag 17 november 2012

Ronde 2 Creative Ladies!

De cirkels voor de 2e ronde zijn onderweg en ik heb deze maand 2 cirkels voor Coby gemaakt.
De 1e cirkel heeft als thema fantasie, dus daar kon ik alle kanten mee op.
De basis is dylusions ink spray en bewerkt met templates, water en gesso. De tekststempel is van Tim Holtz en ook de rondjes komen uit zijn collectie. Een gear gestanst uit dozenkarton en bewerkt met crackle paint. Als laatste de randjes aangezet met bruine inkt en de fantasiecirkel is klaar.
De 2e opdracht was het gebruik van embossingpoeder. Ik wilde eens wat anders dan anders en ik heb de cirkel door de big shot gehaald met een embossingmal. Dit aangezet met verschillende kleuren wow embossingpoeder. De ondergrond is gesponst met distress inkt. De vlinders hebben een glanslaagje van glossy accents gekregen.
Bedankt voor het kijken en op naar de 3e ronde.

5 opmerkingen:

  1. deze mooie cirkels hebben al een mooi plekje in mijn boekje, dank je wel Alida!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei mooi maar de bovenste vind ik net iets mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh mooi !!! Vooral die eerste cirkel vind ik helemaal geweldig !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!