zondag 11 november 2012

Sketch van ScrapPlezier!

Ook ik heb naar aanleiding van de Sketch Challenge van Astrid voor het blog van ScrapPlezier een LO gemaakt. Je kunt meedoen met deze sketch challenge door ook een LO te maken en deze te linken op het blog van ScrapPlezier.
Dit was de sketch.

En dit is mijn uitwerking geworden.
Ik vond het een lastige sketch en ik heb ervoor gekozen om met name de ronde onderdelen terug te laten komen in mijn LO en er wel een vierkante LO van te maken. Het is een LO geworden gemaakt met een mooie papierlijn van Bo Bunny en onze 4 kipjes stonden model.
Nog wat detailfoto's.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en misschien vind je het zelf ook leuk om mee te doen met deze Sketch Challenge bij ScrapPlezier.

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie uitwerking Alida!
    ik vind dat papier van Bo bunny zo mooi he?
    lief je kippetjes , ik zie veel elementen van de sketch terug! toppie

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie LO, prachtig papier van Bo Bunny waar je foto's heel mooi op uitkomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is zo mooi geworden, hij springt er echt uit! En die kieppetjes, heerlijk!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige layout geworden, mooi hoe je de foto's rond hebt uit gesneden! Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!