vrijdag 16 november 2012

Tim Holtz Tag November 2012!

De tag van Tim Holtz van november is ook weer schitterend en hij heeft gebruik gemaakt van een mooie techniek waar kleuren heel intens van worden. Dus die moest ik natuurlijk maken en dit is mijn versie van de november tag van Tim Holtz geworden.
Ik had niet alle materialen (hoe is het mogelijk he....), maar de techniek heb ik wel uitgeprobeerd. Wil je deze mooie tag zelf maken klik dan even op de link bovenin dit bericht en je komt op het blog van Tim Holtz zelf.
De mooie distelstempel is van Art Journey en de tekst is van de sheet van dit jaar van Art Specially.
Hieronder nog wat details van mijn uitwerking van de novembertag.


Ook deze maand weer een beetje van Tim Holtz en de rest van mezelf. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn uitwerking vinden. Bedankt voor het kijken en leuk als je een berichtje achterlaat.

7 opmerkingen:

  1. Mooie tag en die distel stempel komt heel mooi uit
    op de tag.
    Fijn weekend!
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kleuren heb je hiervoor gebruikt! helemaal geweldig!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh mooi !!! Deze stempel heb ik ook ! En ook ik heb niet alle materialen hoor :-):-):-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga meteen kijken naar die techniek, want de kleuren zijn inderdaad heel mooi intens. Ook al heb je niet alle materialen, ik vind hem toch héééééél mooi, hoor. Ik ben fan.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie tag Alida, prachtige herfstkleuren. Ga 's even op het blog kijken voor de techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze tag is gewoon PRACHTIG, mooie kleuren en mooie afwerking!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!