zondag 16 december 2012

Boekje workshop Birgit Koopsen!

En nog een nieuwe volger erbij, Brenda, leuk dat je me volgt en bedankt voor je leuke berichtjes.
Op zaterdag 1 december ben ik met Esther naar Creabest in Ommen geweest om een workshop te volgen van Birgit Koopsen. Die middag hebben we een miniboekje gemaakt met templates en glimmermist.
De basis zijn 5 stukken karton van 13X18 en daarop hebben we allerlei technieken gemaakt. De achterkant heeft steeds een mooie 13X18 zwartwit foto die we tijdens de workshop hebben gemaakt.
Ik heb als basiskleur paars gekozen (hoe kan het ook anders). Op deze 1e pagina heb ik de vlindertjes op het vel gelegd, wat gesso eroverheen en sprayen met verschillende kleuren glimmermist. Daarna afwerken.
Dit is de achterkant van het boekje, de cirkels zijn met embossingpoeder gemaakt. Ik had jullie graag het hele boekje laten zien, maar ik krijg de foto's steeds op de kop in dit blogbericht, dus helaas moeten jullie het doen met deze paarse impressie. Al met al een heerlijke kliederworkshop. Ik heb ontzettend veel leuke ideetjes opgedaan om glimmermist en dylusisons ink spray te combineren. Dank je wel Birgit voor de inspiratie!

7 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je het boekje af hebt! En het was wel heel paars he ;-)
    Ik ben benieuwd naar de foto's aan de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n technieken boekje, heb ik laatst bij AJ gedaan. Mooi resultaat en ach...ik hou wel van paars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Paars is toch een mooie, stijlvolle kleur, he. En wat een mooie stempels geëmbossed op de achterzijde. De details ervan zijn zo fijn, echt mooi gedaan.
    Je ziet gewoon dat je veel plezier beleefd hebt aan het maken ervan.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje !!! Erg leuk zo'n workshop van Birgit, zij maakt echt schitterende dingen. Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar de rest van het boekje......
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi boekje, zo helemaal in jouw kleuren, fijn daar kun je wat mooie foto's in bewaren

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is heel jammer dat je de rest niet goed op je blog krijgt, want ik heb gezien hoe mooi dat is geworden. Nu ben ik natuurlijk een beetje bevooroordeeld, omdat ik paars een helemooie kleur vind, maar dat gaat dit keer niet op omdat ze echt heel mooi geworden zijn.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooi boekje zeg en toch weer heel anders dan de mijne, prachtige die mooie paarse tinten zeg, daar houd ik wel van,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!