woensdag 12 december 2012

Cirkelboekje!

Elke maand krijg ik 2 mooie cirkels van 1 van de Creative Ladies en die cirkels moeten natuurlijk wel mooi worden opgeborgen. Ik heb daar een vierkant boekje van gemaakt met dank aan Yvonne voor het idee van een vierkant boekje.
De ondergrond is gemaakt met de dylusions ink spray, ik heb mijn 1e flesje aqua blauw al op, zo enthousiast ben ik over dit spul. De cirkel is gemaakt met modeling paste en de template is de klok van Tim Holtz. Ik heb overal voor ronde vormen gekozen, dus stempels, knoopjes, templates, omdat het boekje gevuld wordt met allemaal cirkels. De titel is gemaakt met kleine letterstempeltjes.
De achterkant.
Het boekje is ingenaaid zoals ik geleerd heb bij de workshop van de Craftorij een paar weken geleden.
De binnenkant met als basis voor de cirkels zwarte bladzijden.

En nog een totaaloverzicht van de buitenkant van het boekje.
De eerste cirkels zitten er al in en de komende maanden groeit het boekje verder. Zo leuk om al die verschillende cirkels van de creative ladies hierin te verzamelen.

12 opmerkingen:

  1. Super !!! Die kaft ziet er geweldig uit ! Leuk idee ook.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig boekje zeg, het zal vast een geweldig kijkboek worden zodra het helemaal gevuld is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi geworden Alida, dat innaaien heeft ook zeker iets!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had hem op Flikr al even bewonderd en vind hem echt heel gaaf, ben ook van plan nog een soort van boekje te maken voor de cirkels, leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend boekje is dat geworden zeg.
    Ben heel benieuwd als die straks helemaal klaar is.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, wat ben ik lang niet op je blog geweest, Alida! Véél te lang!! Sorry hoor, ik hoop dat ik het goed kan maken ;-))
    Je bent lekker creatief bezig, zeg!! Ik ben helemaal weg van de kleuren van je boekje! En dat papier uit de vorige blogpost, welk merk is dat?? Echt supergaaf papier!!

    Tot gauw ;-)

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je boekje is heel gaaf geworden Alida. Mooi met die zwarte pagina's en de prachtige kleuren van de kaft.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig mooi, alleen het kaft is al om van te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit schitterend geworden Alida. Pracht kleuren en combinaties. Echt een prachtig boekje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die maakt mij helemaal vrolijk !
    Zo'n leuke combinatie van cirkeltjes en kleuren ...
    Prachtig boekje dat echt in het oog springt.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi bo3kje en leuk ingebonden.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig boekje Alida, echt super gave kleurtjes ook.
    Je brengt mij op ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!