zaterdag 22 december 2012

Mail Art voor Miriam!

En natuurlijk heb ik ook deze maand weer meegedaan met de mail art swap bij de Craftorij, zo leuk om te maken en nog leuker om zoiets moois in je brievenbus te vinden. Ik heb deze mail art voor Miriam gemaakt.
Natuurlijk met een bijpassende tag, een lege envelop is zo kaal. Ik heb de envelop ingespoten goosebumps en daarna met verschillende kleuren dylusisons ink spray. Zowel op de tag als op de envelop met een template modeling paste aangebracht en laten drogen.
Met distress inkt en een template heb ik nog wat rondjes gemaakt, de modeling paste heb ik ook met distress inkt wat aangezet. Daarna de mooie bloemenstempels met stazon gestempeld.
 
 
Met distress glitter stickles heb ik de hartjes in de bloemen gemaakt. De achterkant van de envelop ziet er zo uit.
En de bijpassende tag.
Een heerlijke zomerse mail art, zeker met deze grijze dagen leuk om in je brievenbus te vinden. Bedankt voor het kijken en een berichtje, altijd leuk!

5 opmerkingen:

  1. Wat een warme kleur, Alida ! Doet idd goed tijdens deze grijze, kille dagen.
    Heel mooi, met de paste, geeft extra dimensie.
    I love it.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi !! Een bijna zomerse combinatie !
    Ook voor jou hele fijne feestdagen en al het goeds voor 2013 !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mail art met bij passende tag, mooie zomerse kleuren idd en wat een mooie structuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi Alida! Zulke warme kleuren, heerlijk!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,ja ik heb ze in het echt gezien, en ze zijn heel mooi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!