maandag 14 januari 2013

Cirkels Januari 2013!

Deze maand heb ik 2 cirkels voor Joukje gemaakt.
Het zijn 2 totaal verschillende cirkels geworden, de linker heeft als thema mensen en de rechter cirkel is gemaakt met alcoholinkt.
De basis is gemaakt met 2 kleuren distress stains en daarna met een template met modeling paste bewerkt en laten drogen. De dame heb ik gestempeld op de cirkel en daarna nog een keer en uitgeknipt en ingekleurd en met 3D tape opgeplakt. De tekst is gestempeld op krimpy dinky.
De ondergrond heb ik gekleurd met 3 kleuren alcoholinkt, gestempeld met zwarte stazon en de rand met een koperkleur. Hier overheen 3 lagen Utee gedaan.
Ik vond het ook deze maand weer erg leuk om aan te werken en ik heb van Joukje begrepen dat ze er blij mee is en daar gaat het om. Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.

7 opmerkingen:

  1. Wauuuww Alida, ik vind ze beide prachtig!! De bovenste is zo mooi vanwege de structuur de afbeelding en de mooie aard kleuren. De onderste is qua kleur ook al zo mooi en wat een geweldige stempel. Ik ben nog aan het stoeien met de alcohol inkt cirkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit weer geweldig leuk gemaakt en beide cirkels zijn erg mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide erg mooi !! Bij de eerste vind ik de structuur die je erin gebracht hebt erg mooi. De tweede is qua kleur geweldig met een schitterende stempel. Ik heb nog nooit met alcohol-inkt gewerkt, misschien ook maar eens gaan proberen...
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei prachtig! Nooit geweten dat je met alcohol inkt zulke gave dingen kunt maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat ik het hier beter kan zien en dat de beschrijving erbij staat, ze zijn super mooi, vooral de alcoholinkt

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig allebei, ik vind de kleuren van de alcoholinkt heel mooi en de techniek van de modeling pasta erg leuk.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!