vrijdag 1 maart 2013

ATC tjes februari 2013!

Yes, het is 1 maart, dus ik mag mijn ATC tjes van deze maand met jullie delen. Doreth had gekozen voor de uitdaging dieren in combinatie met maskeren en daar is dit schattige Kitty kaartje uitgekomen.
Bij het SA forum wilde Sylvia graag een poezen ATC zien, nou dat kan, stempels genoeg, dus nog een Kitty kaartje gemaakt.
Zelf had ik bij ScrapPlezier als thema tekst gekozen en daar heb ik een ton sur ton uitwerking van gemaakt met goosebumps en modeling paste.
Wini had deze maand bij de Craftorij gekozen voor muziek, een gitaar met een muziekachtergrond vond ik daar wel goed bij passen.

Marlies en ik mochten deze maand met een mooie vlinderstempels aan de gang, als je wilt weten wat Marlies er van heeft gemaakt, klik dan hier.
En als laatste hadden we bij de Dutch ATC groep een connected ATC swap, dan moet je 3 ATC tjes aan elkaar verbinden zodat ze doorlopen. Daar heb ik met modeling paste en embossingpoeder dit tafereeltje voor gemaakt.
Dat waren ze weer voor de maand februari, het is en blijft leuk om te doen en ook geweldig wat je allemaal terugkrijgt van andere creativelingen.

4 opmerkingen:

  1. Mooie ATC's Alida, vooral de drie op een rij, heel mooi geworden!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes en atc's heb je gemaakt.
    De bovenste vind ik ook erg leuk met die poezensnuitje
    nog eens onderin.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, dat zijn weer hele mooie ATCs Alida.
    Ik ben benieuwd of ik zo'n flitsende gitaar in mijn vloppie aan zal treffen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!