woensdag 8 mei 2013

Let it Loose les 7 Collage!

De 7e les bij Let it Loose gaat over het maken van een collage, eerst allerlei plaatjes knippen die je aanspreken en er vervolgens een collage van maken.
Ik heb de pagina eerst bewerkt met 6 verschillende kleuren dylusions ink spray en als laatste met de witte spray er een laagje op gedaan om de kleuren wat af te vlakken. Daarna met een template en modeling paste de bloemetjes opgebracht. En toen aan het schuiven en plakken gegaan. Ik vond het leuk om de draadjes van het meisje wat terug te laten komen. Hier en daar heb ik met een witte en zwarte pen nog wat accenten aangebracht.

Nog 3 lessen te gaan en dan kan ik mijn boekje gaan inbinden. Ik merk wel dat ik het nog steeds lastig vind om echt los te laten, ik wil gewoon te netjes en te mooi en dat past niet in het principe van let it loose...

3 opmerkingen:

  1. En dat gevoel herken ik hé-le-maal, Alida! Ik had ook heel veel moeite met het 'loslaten' in deze workshop. Wil ook alles veel te netjes doen. Don't worry, zo zijn we nou eenmaal ;-)
    Maar netjes of niet, het ziet er weer prachtig uit hoor! Vooral de kleuren, zó 'Alida'!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie collage geworden.

    Groetejs Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een hele leuke collage van weten te maken, je achtergrond is super !
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!