vrijdag 28 juni 2013

Jaaroverzicht Mei 2013!

Het is al bijna juni dus hoog tijd om de maand mei voor mijn jaaroverzicht af te maken. Deze maand heb ik de dylusions ink spray er weer eens bij gepakt en niet gekozen voor de traditionele kleuren blauw en paars die ik heel snel pak.


De mooie paarse bloemen heb ik 'gered' uit een zak die ik van Marlies had meegekregen voor mijn werk. Te mooi om weg te geven, ik heb de hartjes van de bloemen vervangen door een bradje en op die manier vind ik ze mooi bij de pagina passen. Dank je wel Marlies. De journaling staat op een kaartje achter mijn spread en zit vast met een paperclip, het randje van het kaartje heb ik gemaakt met een gave on the edge stans van Tim Holtz.

5 opmerkingen:

  1. Graag gedaan.Helemaal zonder paars is het gelukkig niet. :-) En je hebt groen gebruikt, goed hoor. Het is zo een mooi geheel geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurig overzicht Alida en de viooltjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n maandoverzicht, ziet er gezellig uit!
    Fijn weekend!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Goed van je dat je andere kleuren hebt gebruikt, is best wel eens leuk om jezelf uit te dagen toch?
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig maandoverzicht en wat leuk met dat jute lans de kant.
    Lekker frisse maand mei geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!