dinsdag 18 juni 2013

Mail Art voor Henriette!

Bij ScrapPlezier hebben we de laatste tijd ook regelmatig een mail art swap. Deze maand heb ik een mail art voor Henriette gemaakt.
Ik heb de envelop en het kaartje gekleurd met verschillende kleuren distress stains vanaf mijn craft sheet en dan bemisten met water. Extra kleurdiepte gegeven met distress inkt. Gestempeld met versafine en met een template en modeling paste wat accenten aangebracht. Het kaartje heb ik een glans gegeven met perfect pearl mist.

Het blijft erg leuk om te maken en natuurlijk is het een feestje om mooie mail art in je brievenbus te ontvangen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een pracht art mail is dit weer Alida.
    zo leuk die envelop zo bewerkt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...prachtige mail art Alida, super mooi van kleur en wat een mooie swirls!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mail art, mooi van kleur en leuk dat relief met modelingpast! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Alida, mooie kleuren ook

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!