zaterdag 1 juni 2013

Pretty Pink!

Esther & Adriaan zijn vandaag 6 jaar getrouwd! En daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Speciaal voor Esther ben ik heerlijk aan de gang gegaan met mijn roze Utee en de meltingpot en ik heb dit kaartje voor ze gemaakt.
Ik heb het kaartje eerst bewerkt met verschillende kleuren distress stains en daarna gestempeld.
De roze Utee eroverheen laten lopen en een hartje van Utee gemaakt. De vleugels van de vlinder zijn van plastic en met de heattool wat opgebold. Tekstje verhoogd opgeplakt.

Van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag en ik hoop dat dit kaartje daar een feestelijke bijdrage aan levert.

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart zeg. gave techniek met die melting pot. Kende ik nog niet.

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig !!! Geweldig zoals die roze utee erover heen loopt.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit Alida en wat een grappig effect met die Utee. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Alida, echt super mooi.
    Deze kaart staat te pronken op de kast. Ik ben er super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!