woensdag 10 juli 2013

Mail Art voor Nel!

Bij de Craftorij loopt de mail art swap al meer dan een jaar, reden om deze maand als thema voor 'Feest' te kiezen. Mijn mail art is naar Nel gegaan en dit heb ik er van gemaakt.

 
Ik heb de envelop en de kaart gesponst met 3 kleuren distress inkt en deze in zeepsop gelegd en gedroogd voor een mooie achtergrond. De slinger gekleurd met distress inkt en opgeplakt, wit randje erlangs gemaakt. Daarna het meisje en de tekst gestempeld en een randje met een fineliner getrokken.
Een heerlijke zomerse en feestelijke mail art dit keer.

5 opmerkingen:

  1. Super mooi Alida, als dat geen feestelijke mailart is?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, weer iets nieuws, zeepsop! Nooit van gehoord. Het effect is geweldig, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, hij was dus aangekomen, mooi, feestelijk en fleurig!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een feestelijke, maar ook zeer zonnige mail art geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijk zomers kleurtjes, mooi!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!