maandag 26 augustus 2013

Jaaroverzicht juli 2013!

Ik heb gisteren weer eens de distress paints erbij gepakt en die gebruikt om de ondergrond van mijn maandoverzicht van juli te maken. De basis is een vel papier uit een blok van Tim Holtz en die heb ik bewerkt met verschillende kleurtjes distress paint en veel water zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen. Langs de randjes heb ik een template met modeling paste gelegd en dan is dit het resultaat.



De fotootjes heb ik langs de randjes opgeschuurd, scheelt weer een mat, lekker wat washi tape geplakt en de swirls gekleurd met de distress paints. Weer een heel gave mixed media pagina in mijn jaaroverzicht vind ik zelf.

5 opmerkingen:

  1. Mooi Alida, leuk die foto's met washi inplakken en mooie foto's

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer zo leuk al die kleurtjes en modeling paste en zo leuk die pijl en flimstrips erbij.
    Toppie! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht Alida, mooie foto's die goed uitkomen op je mooie achtergrond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer heerlijk gekliederd Alida. Mooi resultaat ook weer. Dit is zeker een gave pagina in je jaarboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, leuk die opgeschuurde randjes aan de foto's!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!