dinsdag 24 september 2013

Mijn 1e kerstkaart!

Yvon heeft deze maand een heel erg leuke uitdaging bedacht op het blog van ScrapPlezier, eens een keer geen sketch, maar een kerstkaart maken zonder kerst dessinpapier. Eerst dacht ik erover om iets te gaan stempelen, maar uiteindelijk heb ik met het mooie papier en de bijbehorende collectables van Kaisercraft deze winterse kerstkaart gemaakt.
 

 

Nou, een goede reden om te starten met je kerstkaarten lijkt me en doe dan gezellig mee met onze challenge, je hebt een kleine maand de tijd om je kaart te linken op het blog van ScrapPlezier.

4 opmerkingen:

  1. Supergave kerstkaart Alida en je ziet wel je hoeft niet perse kerstpapier in huis te hebben voor je kerstkaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart heb je ervan gemaakt en Yvon heeft gelijk.
    Je hoeft er dus geen kerstpapier voor in huis te hebben.
    Leuk met die kerstster erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooie kerstkaart geworden

    Een fijne dag, Liefs; Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!