dinsdag 17 september 2013

Tim Holtz Tag september 2013!

Oh wat was 'ie weer leuk om te maken deze maand, de Tim Holtz tag, heerlijk spelen met kleur en templates om diepte in je werk te krijgen. Ik had helaas niet de templates van Tim zelf (staan nog wel op mijn lijstje, zo handig om ze aan een bindring op te bergen, hoe verzint 'ie het iedere keer weer....), maar natuurlijk genoeg andere leuke templates.
 En de details.

Mooi he die kleuren en die diepte? Ik ga het zeker nog vaker op deze manier doen, een mooie tag met een beetje van Tim en een beetje van mezelf.

7 opmerkingen:

  1. HIj is errug mooi Alida. Ga gelijk nog eens kijken naar die techniek.
    Nog letters genoeg om ze op uit te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Alida !! Schitterende kleuren ! En die masks van Tim staan zeker ook op mijn verlanglijstje !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend wat een mooie label heb je gemaakt
    en zo mooi van kleur ook.
    Mooie mark ook die hij gebruikt.
    Oeps... volgende week is er weer beurs he.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Alida, mooie kleuren en templates heb je gebruikt.
    Die van Tim zijn wel heel erg leuk en hebben een groot heb-gehalte.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tag Alida, mooie kleuren en details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tagm schitterende kleuren en mooi dat geruwde randje!
    Groetje Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi weer Alida, heb zijn templates nog niet gezien en misschien maar goed ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!