woensdag 27 november 2013

ATC tjes november 2013!

De ATC opbrengst blijft wat mager, ook deze maand heb ik maar 2 ATC tjes gemaakt.
Voor ScrapPlezier heb ik er 1 gemaakt met het thema herfst, de ondergrond is glossy papier en daarop distress paints in verschillende kleuren, de boom 2x gestempeld en de blaadjes zijn gestanst uit glanspapier met alcoholinkt.
De uitdaging met Marlies vond ik deze maand een lastige. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om iets met een gezichtje te doen. De ondergrond gesponst met distress inkt, gestempeld met stazon en ingekleurd met distress markers. De bril en de snor eroverheen gezet.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super ! Toch nieuwsgierig wat de opdracht van Marlies was....iets met snorren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mager? maar wel erg leuk hoor. Vooral die bovenste.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mager maar wel grappig beiden, leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooie atctjes en vooral die onderste die is zo grappig

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!