vrijdag 1 november 2013

Laughter is the Best medicine!

Vandaag is het de 1e van de maand en de nieuwe scrapuitdaging staat online op het blog van Cards & Scrap. Ik mocht een keer meedoen als gast designer, natuurlijk hartstikke leuk. De opdracht voor deze maand is: maak een LO met een grote foto. En dit heb ik er van gemaakt.


Met de silhouette heb ik het blauwe vel uitgesneden en de foto's geschuurd aan de rand, de kleine foto met foam opgeplakt. Roze knoopjes erop en de tekst is oh zo waar!

Wil je zien wat de anderen ervan gemaakt hebben kijk dan even op het blog van cards & scrap. Hier kun je ook lezen hoe je mee kunt doen. Er is een mooie prijs beschikbaar gesteld door Crealies.

9 opmerkingen:

  1. Heel mooie layout zo met die prachtige foto als achtergrond, ook heel mooi qua kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurencombinatie. Mooie sobere LO.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Alida dat je gast designer bent en een mooie uitwerking heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk lootjes en mooi die roze kleur erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie LO!! Geweldige kleurencombi ook, super dat roze erbij!
    Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je gast desiger mag zijn en wat een geweldige LO heb je gemaakt!! Prachtig dat stoere blauw gecombineerd met het roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kleurencombinatie alida! echt een geweldig mooie lo geworden!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gave lo Alida en deze foto van jou blijft schitterend. Hbe je gebruik gemakat van de SU pons of voor die chevrons???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Alida, guest designer, is ook heel wat zeg! Ik vind je LO schitterend, ik zou nooit zo'n fel roze durven gebruiken maar het werkt echt !! Het is stoer en toch zacht tegelijk, echt geslaagd! Groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!