dinsdag 24 december 2013

ATC tjes december 2013!

Het blijft een beetje mager met de ATC tjes, maar misschien krijg ik wat meer tijd nu ik niet meer als designer voor ScrapPlezier bezig ben. Het is in ieder geval 1 van mijn goede voornemens om weer wat meer mee te doen met ATC swaps.
De uitdaging met Marlies moest een kerst ATC worden met deze mooie gratis kerst stempel van de Craft Stamper.
Op de ondergrond heb ik wat goosebumps gespoten en verder gekleurd met blauwe distress inkt. Gestempeld met blauwe stazon en een bijpassend strookje washi tape maakt het af.
Bij ScrapPlezier was de uitdaging natuurlijk ook kerst en daar heb ik deze ATC voor gemaakt.
Een ondergrond met distress paints en gestempeld met stazon. Heel simpel, maar een mooi effect vind ik zelf.

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer heel mooi Alida en hopelijk krijg je wat meer tijd voor
    de ATC tjes te maken,
    Fijne kerst en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige ATC's Alida, ben weg van de onderste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer schitterend Alida,

    Fijne kerstdagen.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer leuk Alida, fijne tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!