woensdag 8 januari 2014

Vandaag ben ik dankbaar voor....

In een Flair vond ik een leuk idee om wat bewuster stil te staan bij de mooie momenten in het leven. Een potje waar je elke dag een briefje in doet met je geluksmomentje van die dag en dat kan van alles zijn; een mooie bloem, een knuffel van iemand, een bijzondere ontmoeting, iets lekkers wat je gegeten hebt, een scrapmomentje, kortom: van alles waar je dankbaar voor bent. Dus ik ben op zoek gegaan naar een oude weckfles en ik heb die natuurlijk wel wat opgepimpt. Elke dag stel ik mezelf nu de vraag waar ik vandaag dankbaar voor ben, ik schrijf dit op en ik doe het opgerolde papiertje in de pot. Aan het eind van 2014 maak ik alle briefjes open en ik lees ze nog eens na en op die manier beleef ik opnieuw de mooie en bijzondere momenten van 2014.
 


De sleuteltjes tot geluk hangen aan het potje, op de bodem een mooie taart doily en ook bovenop een doily met een rozetje.

6 opmerkingen:

  1. Superleuke uitwerking van een prachtig idee. Wat mooi om dat straks allemaal terug te lezen. Geniet ervan.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk idee zeg!!! Wat zal dat leuk zijn als je alles aan het eind van het jaar terug leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat is dit een mooi idee en heb er zelf ook zin in om dit te gaan doen.
    Mooie pot heb je ervan gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee om eens wat meer bewust bij de mooie momenten stil te staan, zouden we idd veel meer moeten doen!! Je hebt het potje heel erg leuk en subtiel gepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je een erg leuk idee is dit en jij hebt er wel een heel mooie potje voor gemaakt en er zitten zelfs al briefjes in. Ja tel je zegeningen, we hebben het over het algemaan zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!