vrijdag 7 maart 2014

ATC tjes februari 2014!

Het is alweer maart, dus hoog tijd om mijn ATC tjes van februari te laten zien. Bij de Craftorij was er een erg leuk thema 'Time for a cup..."en toen moest ik gelijk denken aan deze stempel. Time for a cup of tea is het dus geworden. De ondergrond is gesponst met distress inkt, 3 kleuren en met een template heb ik de blauwe accenten aangebracht. Met zwart gestempeld en een theekopje eraan en klaar is mijn ATC.
De uitdaging met Marlies heeft deze mooie ATC opgeleverd. De roos is gestempeld en met wit geembost en ingekleurd met de distress markers. De ondergrond is gesponst met distress inkt en ook hier met een template de blauwe accenten aangebracht. Met water wat nat gemaakt en dat geeft de mooie vlekken. Art Journey titel en een wit basiskaartje eronder.

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn de atc-tjes weer leuk zeg.
    en de bovenste is zo gaaf van kleur ook met die mooie stempel erop.
    De onderste is weer heel anders mooi en de tekst is zo leuk.
    Weer goed geslaagd Alida.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig..............mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Alida! De bovenste stempel van Crafty blijft mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh ze zijn mooi!!!!! Schitterende achtergrondjes! Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow mooie atc's!
    Gezellig weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Alida en ik heb er 1 van inmiddels in mijn bezit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!