donderdag 10 april 2014

Memoboekjes!

Afgelopen weekend in Nijkerk heb ik natuurlijk ook papier meegenomen, ik kan het niet laten liggen terwijl ik thuis nog zoveel heb liggen dat ik bijna een winkeltje kan beginnen... Maar goed met dat mooie nieuwe papier heb ik 2 memoboekjes van de Hema gepimpt.

De labels heb ik uit het papier geknipt en op de voor en achterkant geplakt, washi tape op de rug en aan de binnenkant van het boekje. Ik heb aan de voorkant een eylet gezet en een lintje met een bedeltje bevestigd. Tekst erop gestempeld en ik heb er 2 leuke cadeautjes bij.
 

8 opmerkingen:

  1. prachtig en zo'n leuk boekje kun je altijd gebruiken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, heel mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...prachtige boekjes Alida, mooie papier en een heel mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Alida! En inderdaad super cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk gemaakt Alida en zo leuk ook dat washi tape.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Alida wat een super leuk idee, ik zou super blij zijn met zo'n prachtig en handig kado
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat gaaf zeg en inderdaad heel mooi papier, mooie tekst ook op je boekje.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!