donderdag 28 augustus 2014

Nog een keer kaartjes met bister!

Zaterdag heb ik samen met Esther ter afsluiting heerlijk zitten kliederen en experimenteren met bister. Het blijft zulk leuk spul.
Op het blog van Hermien Koster zag ik dat ze met een penseel en water een 'paadje' had gemaakt van bister, dat heb ik bij deze kaart geprobeerd. De stempel heb ik ingekleurd met de distress markers.
Dit kaartje is een left over van het onderste kaartje, de olifanten heb ik iets 'gebleekt' met water.
Dit blijf ik zelf toch het mooiste effect van bister geven, lekker vol van kleur.

7 opmerkingen:

  1. Wauww...prachtige kaarten Alida, jij kan toveren met bister!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bister kaarten, ik vind het effect van de onderste kaart het mooist.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht kaarten heb je weer gemaakt.
    Die met de olifanten heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaarten Alida! Die onderste vind ik ook het mooiste bister effect geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Alida! Gaaf spul dat bister, en jij kunt er al goed mee overweg zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan er veel met de bister he...drie heerlijke kaarten Alida.
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig, vandaag ook maar eens aan de slag met de Bister!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!