zaterdag 21 februari 2015

ATC tjes nummer 3 & 4 Creative Ladies!

De halve maand is weer voorbij, dus de ATC tjes zijn aangekomen bij 2 Creative Ladies.
De 3 is naar Coby gegaan. De achtergrond heb ik met alcoholinkt gemaakt, gestempeld en met Utee 3 lagen gegeven. Even in de vriezer en de laag gebroken en iets aangezet met distress inkt.
De 4 heb ik gemaakt voor Joukje. De ondergrond is gemaakt met distress spray stains, 4 kippetjes gestempeld en gekleurd met de distress markers. De 4 is uit foam gestanst.
Voor mezelf maak ik liggende ATC tjes, maar voor Joukje heb ik een staande gemaakt. Helaas kon dat niet voor Coby, daar was de stempel net te groot voor.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ATC jes. Ik ben helemaal weg
    van de eerste. Ik ben een poezen mens.
    Groetjes,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke atc's Alida...vooral de poezen atc is gaaf met de AI en Utee!
    Fijn weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige ATC's Alida, wat een geweldige achtergrond heeft de 3 zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke ATC-tjes en grappig die met de kippetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!