dinsdag 10 februari 2015

Kusjexxx

Op het leuke inspirerende blog van leuke stempels (hier om de hoek...) staat een Valentijns uitdaging. Nou daar wil ik natuurlijk graag aan meedoen. Ik heb een heerlijk roze/rood/paars liefdeskaartje gemaakt.
Het is een kaartje geworden met een bijpassende envelop, staat wel zo gezellig in de brievenbus. De hartjes heb ik gekleurd met distress spray stain en verdund met water. Daaroverheen met een template met hartjes en rode distress inkt wat accenten aangebracht. De hartjes aan de rand ook bewerkt met rode distress inkt. Cupido is gekleurd met gouden distress spray stain en wat paars en daaroverheen een laag glossy accents. De tekst gestempeld en de houten hartjes geplakt.

Deze mooie tekst in de binnenkant van de kaart is van leuke stempels zelf.

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet, Alida. Je kaart is heerlijk zoet en echt geschikt voor je Valentijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vooral lieve kaart en schattig met die houten hartjes erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Alida een echte valentijn kaart, wie ga je daar mee verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke valentijn kaart!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart weer, ben dol op je creaties.

    Fijn weekend Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!