zondag 21 juni 2015

Labelkaartje!

Vandaag heerlijk zitten stempelen, het was er echt weer voor, de regen kwam hier met bakken uit de lucht. Ik heb een kaartje gemaakt voor de Art Journey Challenge van deze maand, gebruik twee of meer tags/labels op je kaart.
De ondergrond is gemaakt op fluweelkarton met ecoline en water, daarop heb ik de labels en de bij gestempeld met zwart. De druppels zijn gestempeld met dove grey en wit aangezet.  Ik heb de bijtjes geblend met water en iets ingekleurd met een distress marker. Het kleine labeltje is met krimpie dinky gemaakt en op een rest stukje papier geplakt.



8 opmerkingen:

  1. Mooi, leuk dat jij mee doet met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gaaf Alida en Bee Happy, geweldige stempel va de bij.

    liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat heb je er weer iets leuks van gemaakt en ook je labeltje met krimpie dinkie vind ik heel leuk.
    Buiten lijkt nog niet op de zomer en we hebben de kachel maar weer aangedaan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, mooi die Bij!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan Alida, de 'huisjes' lijken zo wel pijlen :) Bedankt voor je mooie bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, mooi Alida!!! Prachtig uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!