maandag 31 augustus 2015

Tim Holtz Tag augustus 2015!

Na het winnen met mijn juli tag van de vorige maand kon ik natuurlijk niet achterblijven met de tag van deze maand. Gisteren tussen de bedrijven door de tag gemaakt en vandaag even fotootjes gemaakt. Ik had heel weinig gebruikte spullen van Tim Holtz, maar de techniek heb ik wel gevolgd en die is wel heel gaaf met multi medium matte en gesso en distress inkt. Kijk maar eens op zijn blog hoe dat werkt, het geeft een heerlijk shabby uiterlijk met de inkt.


7 opmerkingen:

  1. Prachtige tag! De vlinders knallen er echt uit.... mooiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend met die vlinders!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave tag Alida, super mooie achtergrond waar tegen de kleurige vlinders prachtig uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk is deze met die vrolijke vlinders.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alida, dank je wel voor je berichtje op mijn blog. De SU-inktpads zijn geweldig, ben er erg blij mee. Mooie tag heb je gemaakt, prachtige kleuren ook. Hoop dat het goed met je gaat, was leuk even wat van je gehoord te hebben. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow de vlinders spatten van mijn scherm af, weer zo mooi gedaan. petje af Alida.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!