zondag 24 juli 2016

Sea!

Vandaag een kaartje gemaakt voor de challenge van Art Journey van deze maand, het thema is reizen. Ik heb gekozen voor een strand tafereeltje. De achtergrondstempel is een hele oude die ik nog had liggen, zo'n ronde die je af moet rollen. Ik kwam op het idee door de facebook post van Yvonne, zij spaart n.l. ouderwetse stempels. De andere stempels zijn uiteraard van Art Journey.


De achtergrond heb ik gemaakt met verschillende kleuren ecoline op fluweelkarton. Daarop gestempeld en gemaskerd. Daarna de landkaart van Zuid Amerika met distress inkt hickory smoke gestempeld, dit is een hele mooie kleur grijs. Hier en daar wat gekleurd met de distress markers en geblended met water.

4 opmerkingen:

  1. Weer een super mooie kaart en veel op te zien ook. De ronde stempel lijkt mij lastig om goed te stempelen omdat je hem moet afrollen, maar het is jou goed gelukt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn kaartje! Fijn dat je weer meedoet met de Art Journey challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig ontwerp Alida, super leuk dat je weer meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je hebt gewonnen. Gefeliciteerd. Het is ook wel een hele leuke kaart!
    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!